Jumat, 24 April 2009

PANCASILA VERSI JOWO

Prakata : Dikirimin jokes nih sama temanku.
Mau tahu gak? Yuk, simak berikut ini!

Siji : Gusti Allah ora ono koncone (Tuhan itu gak punya teman? Masa sih? Gak bener nih!)
Loro : Dadi wong ojo kejem-kejem (jadi orang jangan kejam2)
Telu : Indonesia bersatu kabeh (Indonesia bersatu semuanya)
Papat : Karo tonggo-tonggo nek ono masalah diomongno bareng2 (Sama tetangga kalo ada masalah diomongin bareng2)
Limo : Mangan ora mangan sing penting ngumpul (Makan gak makan yg penting ngumpul)

22 komentar:

eri-communicator mengatakan...

ono-ono wae (ada-ada saja), bahasa jawaku standar banget.. ada-ada aja mbak ini...

SENDAL JEPIT mengatakan...

ana-ana wae ni yang ngarang jokes

Etha mengatakan...

aya aya wae teteh mah ...

riosisemut mengatakan...

Koq cik kurang gawean temen arek iki, Pancasila koq di gae boso jowo.

Tak reportno Pak Presiden kuapok kon..!!

sibaho way mengatakan...

wakakakakak....

wh mengatakan...

Mangan ra mangan sing penting ngumpul....yo ngelih no ne ra mangan

Ivan@mobii mengatakan...

Hahaha ada" ja ni... Spa dalang ya yah??

Henny Y.Caprestya mengatakan...

hahaha...lucu-lucu..
henny tau versi bahasa orang lahat (kota di Sumsel)nya nih

♥ Neng Aia ♥ mengatakan...

wehehe.. darimana tuh idenya?? ada² aja

Cerita Tugu mengatakan...

ala kuwe deneng teyeng basa jawa,jajal ndeke inyong kae diganti basa indonesia(hla itu bisa basa jawa,coba punyaku itu diganti basa indonesia)

dwinacute mengatakan...

hiehehehe kalo pancasilanya di ganti pake bahasa jawa. besok bahasa jawa bisa jadi bahasa internasional nih mbak

attayaya mengatakan...

lha sejak kapan fanny dadi wong jowo?
wesss ewesss ewesss deh pokoke

buwel mengatakan...

bener nemen mbak...
siji gusti alloh ora ana kancane...
Lagi makhluk durung pada wujud kabeh, sing ana mung gusti alloh thok...
paham ora mbak.....
kiye ngannggo boso tegalan mbak, ora usah di basa indonesiakna ya....hehehehe

rampadan mengatakan...

Hadoh hadoh.
Iku lagek RUU to mbak?
Sok nek wes dadi UU bahasane seng alus maneh.
Hahahaha
Mangan gak mangan seng penteng ngumpul.
Setujuuu.

IjoPunkJUtee mengatakan...

Di tunggu vrsi minangnya mbak...

* IJo ---> ngumpul ra ngumpul sing penting mangan....latar belakang Prof di perantauan...

reni mengatakan...

Heran..., ide darimana buat Pancasila versi Bhs Jawa ya ? Kok jadi beda ya maksudnya ? Hahaha

Tukang komen mengatakan...

Wheleh wheleh... ono-ono wae... untung wis ora jaman orde baru mbak... dino iki posting Pancasila versi jowo, sesuk diciduk .. he.. he.. tapi omong-omong kreatif nemen iku mbak....

U-san mengatakan...

aduh...ada ada aja..
cckckkc..
tp lucu :))

J O N K mengatakan...

huehehehe, dapat darimanakah inih :D

waduh mba saya baru berkeliaran jam seginih, :(

Robi mengatakan...

mantab jayaaaa.... hahahaha...

ifoell mengatakan...

yang kelimanya kayaka slogannya Slank ya..??
makan ngga makan asal ngumpul.. hehehe... met week end mba

anna fardiana mengatakan...

alamak jan...
siapa yang bikin fan..kok ada2 aja sih? hehehhe

Limo : Mangan ora mangan sing penting ngumpul (Makan gak makan yg penting ngumpul)

yang bener ini??hihihi